szombat, február 23, 2019
image image image image image image image image
Szabadidős foglalkozás 02.20. Beiskolázási programunk része a Rákózis Szerda, melynek keretében február 20-án Szabadidős foglalkozáson vehettek részt a kis óvodások. Az egyik kis csoport tagjai kézműves foglalkozáson a kockásfülű nyulat készítették el, akit a végén meg is röptettek az iskola első emeltéről. A gyerekek nagyon élvezték ezt az interaktív foglalkozást.
NyelvÉSZ verseny Évek óta bekapcsolódunk a Bendegúz Gyermek- és Ifjúsági Akadémia által szervezett NyelvÉSZ versenybe. Idén, február 8-án az iskolai fordulón 15 diák vett részt. Előzetes felkészülés után 45 percen keresztül dolgoztak az anyanyelvi feladatokon 2. 3. 4. évfolyamos gyerekek. Az iskolai versenyre 16 tanuló nevezett be, az országban összesen 16 ezer diák indul. A központi javítás után derül ki, hogy ki mehet tovább a döntőre.
Iskolai Helyesírási Verseny Az Iskolai Helyesírási Verseny díjkiosztójára került sor iskolánk könyvtárában 2019. február 19-én. A 4. évfolyamos tanulók két fordulón vettek részt. Első helyezett Kósa Alex a 4. c osztályból. Második helyezett Birkás Kitti 4. a osztályból. Harmadik helyezett Szűcs Erika Hanna a 4. a osztályból.
Suliles 02.16. Beiskolázási programunk része a Rákózis Szerda, melyben sulikuckón és szabadidős foglalkozáson vehetnek részt az óvodások hétről hétre még március 27-ig. Február 16-án szombaton Suliles rendezvényünkre látogattak el hozzánk a gyerekek szüleikkel együtt.
Sulikuckó 02.13. Beiskolázási programunk része a Rákózis Szerda, melynek keretében ezen a héten Sulikuckón vehettek részt az óvodások. Az egyik kis csoport tagjai egy érdekes kézműves foglalkozáson vehettek rész, ahol a kézügyesség össze volt kapcsolva a matematikával. A tündérvilág színes buborékjai jelentek meg a csoportszobában. A táblán, a padokon, mindent elleptek a buborékok.
Korcsolyázás a városligeti műjégpályán Az idei évben ismét Budapestre látogatottunk. A Városligeti műjégpályára iskolánk leglelkesebb korcsolyázói utaztak. A 47 tanulót Majsai Mária, Korsós-Szőke Tünde és Tarjànyi Tamás kísérte.
Alapítványi bál A II. Rákóczi Ferenc Általános Iskoláért Alapítvány kuratóriuma, a Szülői Közösség és a Rákóczis nevelőtestület nevében szeretettel hívjuk és várjuk Önöket  2019. február 23-án, 19 órakor megrendezendő SZÜLŐK-NEVELŐK báljára.
Rákóczis Szerdák-szabadidős foglalkozások Januán 16-án szerdán a Rákóczis Szerdák keretén belül a szabadidős foglalkozásokon vehettek részt a hozzánk érkező óvodások...

13.01.18.

Miért a Rákóczi iskola?

Miért a Rákóczi iskola?

 Haladva a kor igényeivel, az iskola kibővítette és új tartalommal töltötte meg az eddig is meglevő irányultságait.

ABC

Testnevelés-sport irányultság

Iskolánk határozott elképzelése, hogy labdarúgás és kézilabda sportágban felmenő rendszerben kimagasló eredményeket érjünk el. Ehhez biztosítjuk, hogy sportolóink egy osztályban tanulhassanak, szakképzett edzők segítségével fejlődhessenek. A fiúknak labdarúgásban, a lányoknak kézilabdában lesz alkalmuk a kötelező testnevelés tananyagon túl sportági edzéseken részt venni napközben és a délutáni időszakban is. A testnevelés és sport osztályban a gyerekek angol nyelvet tanulnak már első osztálytól kezdődően. 

Az iskola sportteljesítményei mindig kiemelkedőek voltak a város életében. Tárgyi adottságaink (gyönyörű sportcsarnokunk), illetve hozzáértő szakembereink nyújtanak erre garanciát. Legfontosabb terveink között szerepel az iskolai sportélet kiszélesítése, hangsúlyosabbá tétele, ezért kötöttünk egy megállapodási szerződést a KTE Labdarúgó Akadémiával, melynek keretein belül szorosan együtt működve még jobban hozzá tudunk járulni a város sportéletéhez. Ebbe a labdarúgó osztályba várjuk a tehetséges gyerekek jelentkezését.

  iskolai.program.I.kcs.14

  ABC

DSC07533

Angol - Német nyelvi irányultság

DSC07480

 A 2017/18-as tanévben egy olyan osztályt szeretnénk indítani, ahol az idegen nyelvet heti négy órában tanulhatják a gyerekek játékos formában, életkori sajátosságaiknak megfelelő szinten.

DSC07534

Ebből két közismereti tárgy - technika, ének - , tehát ezeken a foglalkozásokon angolul vagy németül beszél a nyelvet oktató pedagógus a tanulókhoz.

ABC

 

Mi történik, ha nem jól ítéltem meg a gyermekem képességeit, - kérdezheti a szülő - kiderül, hogy egész máshoz van kedve és tehetsége gyermekemnek?

tema.het.4.d.26

Ekkor sincs probléma, - hiszen a tervezett, irányultságaink bevezetése esetén -, az alapozó időszak után, 3. osztálytól az „irányultságórák” átjárhatóak lesznek, tehát ekkor válthatnak a gyerekek. Az átjárhatóságot azért csak 3. osztálytól tervezzük, mert az alapozó időszak – az első és második osztály – legfontosabb feladata az olvasás, az írás, a helyes algoritmus szerint végzett alapműveletek elsajátítása, ami a tanulók későbbi tanulmányait nagy mértékben befolyásolják.

ovisok.20

 A címben feltett kérdésre megadtuk a választ a fentiekben!

Fáriné Boros Erika
Tagintézmény-vezető

Ki olvas minket?

Oldalainkat 84 vendég böngészi
Ma, Alfréd napja van. Holnap Mátyás napja lesz.