szombat, február 23, 2019
image image image image image image image image
Szabadidős foglalkozás 02.20. Beiskolázási programunk része a Rákózis Szerda, melynek keretében február 20-án Szabadidős foglalkozáson vehettek részt a kis óvodások. Az egyik kis csoport tagjai kézműves foglalkozáson a kockásfülű nyulat készítették el, akit a végén meg is röptettek az iskola első emeltéről. A gyerekek nagyon élvezték ezt az interaktív foglalkozást.
NyelvÉSZ verseny Évek óta bekapcsolódunk a Bendegúz Gyermek- és Ifjúsági Akadémia által szervezett NyelvÉSZ versenybe. Idén, február 8-án az iskolai fordulón 15 diák vett részt. Előzetes felkészülés után 45 percen keresztül dolgoztak az anyanyelvi feladatokon 2. 3. 4. évfolyamos gyerekek. Az iskolai versenyre 16 tanuló nevezett be, az országban összesen 16 ezer diák indul. A központi javítás után derül ki, hogy ki mehet tovább a döntőre.
Iskolai Helyesírási Verseny Az Iskolai Helyesírási Verseny díjkiosztójára került sor iskolánk könyvtárában 2019. február 19-én. A 4. évfolyamos tanulók két fordulón vettek részt. Első helyezett Kósa Alex a 4. c osztályból. Második helyezett Birkás Kitti 4. a osztályból. Harmadik helyezett Szűcs Erika Hanna a 4. a osztályból.
Suliles 02.16. Beiskolázási programunk része a Rákózis Szerda, melyben sulikuckón és szabadidős foglalkozáson vehetnek részt az óvodások hétről hétre még március 27-ig. Február 16-án szombaton Suliles rendezvényünkre látogattak el hozzánk a gyerekek szüleikkel együtt.
Sulikuckó 02.13. Beiskolázási programunk része a Rákózis Szerda, melynek keretében ezen a héten Sulikuckón vehettek részt az óvodások. Az egyik kis csoport tagjai egy érdekes kézműves foglalkozáson vehettek rész, ahol a kézügyesség össze volt kapcsolva a matematikával. A tündérvilág színes buborékjai jelentek meg a csoportszobában. A táblán, a padokon, mindent elleptek a buborékok.
Korcsolyázás a városligeti műjégpályán Az idei évben ismét Budapestre látogatottunk. A Városligeti műjégpályára iskolánk leglelkesebb korcsolyázói utaztak. A 47 tanulót Majsai Mária, Korsós-Szőke Tünde és Tarjànyi Tamás kísérte.
Alapítványi bál A II. Rákóczi Ferenc Általános Iskoláért Alapítvány kuratóriuma, a Szülői Közösség és a Rákóczis nevelőtestület nevében szeretettel hívjuk és várjuk Önöket  2019. február 23-án, 19 órakor megrendezendő SZÜLŐK-NEVELŐK báljára.
Rákóczis Szerdák-szabadidős foglalkozások Januán 16-án szerdán a Rákóczis Szerdák keretén belül a szabadidős foglalkozásokon vehettek részt a hozzánk érkező óvodások...

10.10.11.

Pályázatok az iskolában

ujmagyarorszag_n

TIOP:

A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése a Kecskemét és Térsége Többcélú Társulás Lestár Péter Egységes Középiskola, Szakiskola és Óvoda II. Rákóczi Ferenc Tagiskolájában.

A pályázat azonosító száma: TIOP-1.1.1-09/1-2010-0022

Kecskemét és Térsége Többcélú Társulás eredményesen pályázott a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség által az Új Magyarország Fejlesztési Terv Társadalmi Infrastruktúra Operatív Program - A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése című felhívására.

A pályázat keretében 33 600 000 Ft értékben valósul meg informatikai fejlesztés. A projekt elszámolható költségeinek az Európai Regionális Fejlesztési Alapból, valamint a Magyar Köztársaság 2009. évi költségvetéséről szóló 2008. évi CII. Törvény alapján a XIX. Uniós Fejlesztések fejezet 3. és 8. jogcímcsoport Társadalmi Infrastruktúra Operatív Program előirányzatból egyszeri, vissza nem térítendő támogatásban történő finanszírozása.

A kedvezményezett: Kecskemét és Térsége Többcélú Társulás

Címe: 6000 Kecskemét, Kossuth tér 1.

A projekt végrehajtásában részt vevő szervezet:

Lestár Péter Egységes Középiskola, Szakiskola és Óvoda II. Rákóczi Ferenc Tagiskola

Címe: 6000 Kecskemét, Tóth László sétány 2.

 

A pályázat alapvető célja a tanulás megalapozását szolgáló képességek fejlesztése és kompetencia alapú oktatás elterjesztése a magyar közoktatási rendszerben, ami közvetve hozzájárul a foglalkoztatási helyzet javításához.

A konstrukció közvetlen célja az élethosszig tartó tanulás kulcskompetenciáinak fejlesztéséhez szükséges, egyenlő hozzáférést biztosító IKT infrastruktúra megteremtése, a közoktatási intézmények számítógép állományának korszerűsítése a pedagógiai feladatok igényeinek megfelelő infrastruktúra kialakítása érdekében. A konstrukció közvetlenül hozzá járul az IKT- val támogatott 1:1 (1 diák/1számítógép) oktatási környezet bevezetéséhez és elterjesztéséhez a közoktatásban, amely egyéni és egyedileg szervezett csoportos tanulási folyamatra helyeződik, és amely még hatékonyabban támogatja az egyéni tanulás képességének és a kooperatív technikáknak a fejlesztését.

Továbbá a konstrukció hozzájárul a digitális oktatási tartalmak integrálásához a kompetenciafejlesztő oktatásban, az elektronikus mérés-értékelés, valamint az oktatási adminisztráció elterjesztéséhez.

Jelen projekt keretében az alábbi eszközök kerültek beszerzésre 33 600 000 Ft értékben:

Intézményi

beszerzés

Tanulói laptop op. Rendszerrel és digitális oktatási tartalommal

Tanári laptop op. Rendszerrel és digitális oktatási tartalommal

Tároló

(24 db laptop tárolására)

Tároló

(32 db laptop tárolására)

Wifi Access Point

Router

Összesen:

257

10

7

3

10

1

 

Tanulói laptop programba bevont tanulócsoportok:

 

A projektbe bevont tanulócsoportok

Létszám

(2011.okt. 1.)

kompetenciaterület

Mérés-értékelés

(közismereti tantárgy)

1.

2.a

Farkas Anikó

22 fő

Szociális, életviteli és környezeti

Matematika

2.

3.b

Szalóki Lászlóné

19 fő

Szociális, életviteli és környezeti

Magyar nyelv- és irodalom

3.

4.c

Kovács Tamás

21 fő

Matematika

Matematika

4.

4.d

Magyarváriné Török Éva

22 fő

Szövegértés

Magyar

5.

6.d

Hegedűsné Boros Ilona

31 fő

Szövegértés

Magyar

6.

7.a

Kaszab Éva

24 fő

Szociális, életviteli és környezeti

Ember és Társadalom

7.

7.c

Molnárné Földes Ágnes

21 fő

Matematika

Matematika

8.

8.a

Horváth Ferenc

26 fő

Szociális, életviteli és környezeti

Magyar nyelvtan

9.

8.b

Szliváné Rab Mária

25 fő

Szociális, életviteli és környezeti

Matematika

10.

8.d

Fáriné Boros Erika

29 fő

Matematika

Matematika

 


Hivatkozások:

 

TÁMOP:


A tanulók képességeinek és kulcskompetenciáinak egyénre szabott fejlesztése, megerősítése, a pedagógusok módszertani kultúrájának korszerűsítése, az iskolában a kompetencia alapú oktatás elterjesztése, valamint az egész életen át tartó tanulás képességének megalapozása, továbbá az esélyegyenlőség elvének érvényesülése.

A projekt keretén belül elkészített anyagok szabadon felhasználhatóak, hivatkozással a pályázat azonosító számára. Ezen anyagok letölthetőek az EDUCATIO és iskolánk honlapjáról!


Ki olvas minket?

Oldalainkat 101 vendég böngészi
Ma, Alfréd napja van. Holnap Mátyás napja lesz.